2013. már 26.

Randizás újratöltve avagy most ugrik a majom a vízbe

írta: Anticinderella
Randizás újratöltve avagy most ugrik a majom a vízbe

Már megint eltelt egy nap, és ismételten kaptam néhány érdekes levelet, és néhány ismerkedési folyamat is alakulóban van. Délután már alig bírtam a levelek olvasgatásával, furcsa egy helyzet, mikor az ember azon drukkol, hogy írjon már valaki akkor nem történik semmi, amikor meg inkább aludna egy nagyot, hirtelen özönlenek a levelek és a virtuális flörtök.

Na igen ismét volt miből szemezgetni, meglepő módon, kaptam néhány értelmes levelet is a mindenféle összevisszaságok mellett, a legbosszantóbb ebben persze az tud lenni, amikor beszélgetésbe keveredik az ember egy pasival, de az ország másik végében lakik, és alapvetően tudja, hogy ennek az egésznek semmi értelme, nem vágyom távkapcsolatra és órákat sem szeretnék utazgatni egy-egy randi miatt, szóval ha elfogynának a helybéli pasik kénytelen leszek költözni....

Sokszor még sem tudom min múlik egy-egy kialakuló ismerkedés, van az a típus aki elsőre megfog valamivel és igyekszel mielőbb lecsapni a feldobott labdát, és van a kitartó fajta, akinek lehet, hogy csak a sokadik levelére válaszolsz, vagy csak szórványosan írogatsz vissza neki, aztán a kitartásukkal mégiscsak megfognak, és elkezdenek kattogni azok a kerekek, végeredmény szempontjából nem tudom melyik lesz a jobb, de talán a héten kiderül.

Az egész ismerkedős dolog érdekessége, hogy minél többet csevegek valakivel annál jobban izgulok így az első találkozás előtt, pedig tudom én is, hogy semmi értelme, de néha mégis előjön az emberből ez a zizzenet. Nem mondom, hogy optimista vagyok de várom ezeket a bizonyos találkozókat, valamit jobban valamit kevésbé és valamit szinte közömbösen, de előrébb jutni csak így lehet... avagy most ugrik a majom a vízbe. 

Már megint annyi, agyament levelet kaptam, hogy az hihetetlen, invitáltak édes hármasba ajánlottak erotikus munkát, online kéjelgést, videó showt, szóval van itt minden mi szem szájnak nem ingere, és igen ma már megint megkaptam a kérdést így sokadjára, hogy miben lennék benne százezerért, nem tudtam megállni és válaszoltam rá, hogy egy kávét megiszok veled annyiért, még akkor is ha nem szeretem. 

Vannak azonban nagyon kellemes levelek is, tegnap este egy kedves hölgyeménytől jött levelem "ne félj nem ismerkedni akarok" téma megjelöléssel vagy valami ilyesmi, és leírta, hogy nagyon szimpatikus neki az adatlapom és, hogy ritka az ilyen a sok hp és cicamica között és, hogy reméli, hogy megtalálom amit keresek, és ezúton is minden jót kíván nekem. Az ilyesmi akárhogy is de jólesik az embernek egyfajta pozitív visszajelzés, és megerősítés, hogy igen akadnak még normális nők is akik nem csak fujjjognak és irigykednek egy másik nőt nézve, hanem a felszín alá látnak és tisztelik a másik szándékait.

Szóval így a hét második felére úgy tűnik sikerül kiszakadnom a kis online világomból és több ízben is személyes útra terelni az ismerkedést.

 the-dating-game.jpg

Szólj hozzá