2013. ápr 13.

"My love don't cost a thing"Jövedelemigazolás a randira avagy mibe kerül a szerelem?

írta: Anticinderella
"My love don't cost a thing"Jövedelemigazolás a randira avagy mibe kerül a szerelem?

Ahogy egyre több emberrel beszélgetek az ismerkedésről és annak rejtelmeiről, felmerül bennem az a kérdés, hogy mibe kerül a szerelem? Mindenki egyfajta biztonságra utazik, vagy csupán másodlagos tényezőként szerepel az, hogy kinek mi van a zsebében? Milyen családi és egzisztenciális háttérrel rendelkezik.

Egyre több pasitól hallottam, hogy nagyon sok olyan nő van akinél az az elsődleges választási szempont, hogy milyen anyagi javakkal rendelkezik a kiszemelt férfiú, milyen munkája van és milyen az egzisztenciális háttere. Ezeken a dolgokon persze mindig megdöbbenek, mivel sohasem foglalkoztam igazán ilyesmivel. Persze nem azért mert én magam nem pénzből élek vagy mert egyfajta modern kori hippiként egyik napról a másikra tengődöm. Nem, egyszerűen csak mindig úgy gondoltam, hogy a saját életem az én kezemben van, soha sem vártam másoktól a megoldást a problémáimra, és elég nehézkesen tudom elképzelni, hogy ez elsődleges szempont lehet a párválasztásnál. 

De mi van ha mégis, és én kezelem túl naivan ezeket a dolgokat és a legtöbb embernél legyen az férfi vagy nő, ez igen is kardinális szerepet játszik a választásnál. Hogyan gondolkodnak a férfiak és a nők ebben a témában, esetleg már az első randira is egy jövedelembevallással érdemes érkezni?

Úgy vélem az én véleményem nem igazán fog megváltozni ebben a témában. Továbbra sem lesz igazán lényeges szempont, hogy ki mivel és mivel nem rendelkezik. Persze ez nem jelenti az hogy egy léhűtőre vagy egyik napról a másikra élő férfira vágynék, de úgy gondolom, hogy a pénz ha fontos is korántsem minden, és ha egy embernek vannak céljai és tesz is azokért, akkor nem lehet probléma, és nem kell, hogy mindent a pénz irányítson, a dolgok előbb utóbb kialakulnak, a saját életem pedig az én kezemben van és előbb vagy utóbb sínre kerül, legalábbis én mindent megteszek érte, és nem azon a módon, hogy azt nézném, hogy a jövőbeli partnerem mivel tudná segíteni az én előrejutásomat vagy az aktuális helyzetem.

Végső soron én maradok az idealista szerelem kergetésénél és a materialista "szerelmet"  meghagyom másoknak, és csak remélhetem, hogy engem sem ilyen célokból választanak majd, még akkor is ha nem sok előremenetellel szolgálhatok ezen a téren, szóval annak akinek ez a fontos mindenképpen rossz választás lennék.

 

can-stock-photo_csp6158536.jpg

Szólj hozzá