2013. máj 31.

Ilyen volt ilyen lett... avagy önleleplezés

írta: Anticinderella
Ilyen volt ilyen lett... avagy önleleplezés

Az imént jól megkaptam a leosztásomat az agyon photoshopplt profilképem miatt, amiből látszik, hogy a tulajdonosa igencsak messze van a széptől. Nos ha már így lelepleződtem kénytelen leszek felfedni a valóságot, mégpedig egy ilyen volt ilyen lett poszt keretében...

Nem mintha bármit is bizonyítani akarnék, csupán azokkal ellentétben akik ide-oda kommentelgetve osztják az igét... én vállalom magam, és habár nem mondanám, hogy a kép agyon lenne photoshoppolva, bár ez nézőpont kérdése... valóban van benne némi trükk és javítás, mert ki ne akarna olykor javítani egy-egy fényképen? Nem hiszem, hogy egyedül lennék ezzel...

És ha messze is vagyok a széptől, de ez vagyok én....

 

Ilyen volt

 

natur_1.jpg
Ilyen lett:

lett.jpg

Na igen a változás szembetűnő... és a javított kiadás sokkalta élénkebb avagy művibb az eredetinél, hiába egy kis kontraszt egy kis fényerő csodákra képes...

Ajánlom ezt a posztot azoknak, akik olyan könnyen bírálnak másokat, holott egyikünk sem hibátlan... és aki csúnya az egy photoshoppolt képen sem lesz szép illetve fordítva...

Az pedig, hogy kinek mi a szép, egy jóval összetettebb kérdés.

Szólj hozzá